Pages

Sunday, September 9, 2012

මල්ලීට ලියූ කවි......

උපන්දිනයදා.....!!


අම්මා.........,
කිරි සුවඳත් තුරුළු කරන් සනසවමින් අපේ නෙතූ
නුඹ ඉපදුනු දා වූවා මුළු ලොව දිනු ලෙසින් තුටූ
මගෙ අ'තැඟිලි අල්ලා ගෙන වැටි වැටි ඇවිදින්න හැදූ
හුරතලේට ලඟ දැවටුණු නුඹ දැන් ලොකු වෙලා පුතූ...

අක්කා........,
 පුංචි කමට කල දඟකම් ඇස් රතු කෙරුවත් මල්ලී
තප්පරයක් බෑ හිඳුමට මගේ සෙනෙහසින් වෙන් වී
හිස අත ගා සැනසෙන්නට අක්කගෙ තුරුලට ලං වී
සංසාරේ හැම මොහොතෙම මා ලඟ හිඳපන් මල්ලී....!!!

ජීවිතයේ ගමන දුරයි නුඹට වෙහෙස දැනෙයි පුතේ
වෙහෙස නිවන්නට ඔසු වන් සෙනෙහස අඩු නැතිව තියේ
නුඹෙ ලෝකයෙ නුඹ රජවන දින මට සිහිනයක් නොවේ
ලොවම දිනා නුඹ එනතුරු මඟ බලාන හිඳිමි මලේ.......!!!!


රටක් වටී නුඹ මා හට මගේ පුංචි මල්ලියේ.....!!!!!




පුංචි කාලෙ අයියා එක්ක
හැමවෙලේම රණ්ඩු වෙලා
කඳුළු පුරෝගෙන හඬමින් මා ගාවට දුව ආවිට
හිස අතගා සැනසූ හැටි අද වාගේ මතකයි මට......

පොත් මේසේ හරි කදිමට
වෙහෙස වෙලා අස් කරලා
ගිම් නිවනා අවසරයෙන්
නුඹ දුව ඇවිදින් හනිකට
තිබුණාටත් වඩා තරම් කොළ කඩදහි විසුරවද්දි......
තරහ ගිහින් බැණ වැදුනම
දිව යන හැටි තවමත් මැවෙනවා මා හට....

පාසල් ඇරිලා හැමදින
ගෙට ගොඩවෙන්නේ අහගෙන....
අක්කේ අනේ බත් කවන්න...
පන්ති යන්න තියෙනව මට....

අපි හැමෝම එක වගේම
ආදරේ බව දන්න නිසා
දඟ වැඩ කරනා නුඹ හට
ඉඳහිට බැන්නත් අම්මා......
නුඹේ පුංචි ඔය දඟකම
අපේ පාළුව නැති කළ වග
අපේ නිවසම එළි කළ වග
මට සිහි වෙයි හැම මොහොතෙම..........

කාලය ගතවෙලා හෙමින්
නුඹ කොච්චර ලොකු වෙලාද
ඒත් නුඹෙ අක්කට නම්
නුඹ පුංචියි එදා වගෙම......

ජීවිතයම දිනා දිනෙක
"මගේ අක්කේ" කියා පෙරට
දිව එනතුරු ඇඟිලි ගනිමි
දනිමි එයයි නුඹෙත් පැතුම.....!!

මතු උපදින හැම භවයෙම
මගේ පුංචි මල්ලි වෙලා....
ඉපදීයන් මගෙ ලෝකෙට....
සුවඳ හමන මලක් වෙලා.....!!!




No comments:

Post a Comment