Pages

Wednesday, June 27, 2012

~~ගිනි කන්ද පුපුරා ගොස් ඇත....~~


මගේ මිතුදම අවැසි නැත්නම් රැඳී නොම සිට පලා යනු මැන
මා පෙලා මා සිත තලා තව රැඳෙන්නට අවැසි වු කරුණ කිම??
ගොසින් තැන තැන දොඩා හිස් බස් මුසාවෙන් ලෝකය මුලා කර
මිනිස් වෙස් ගත් නරිත් සිටිනා වග පෙන්වලා දුන්නා නුඹ මට.....

කවුරු කොයි ලෙස කෙසේ දුටුවද මගෙ සිත ගැන ම'හට කම් නැත..
නුඹ නමින් පැතු පැතුම් ගොන්නේ වටිනකම හොඳ හැටි දනිමි මම...
ජීවිතේ හැරිලා බැලූවොත් නුඹේ වදනින් සිදු කරපු පව....
පමා වැඩිවී පසු තැවෙනු ඇත නුඹත් නුඹ හට අහිමි වූ දින....

කරපු වරදට කිසිත් නොකියමි නිහඬවම මං විඳ දරා ගමි....
එහෙත් නුඹ මට ඉගැන්වූ දේ දිවි තුරාවට සිත තබා ගමි....
යළිත් මිනිසත් කම හැඳින මිස නොමිනිසුන්ගෙන් හෙටක් නොපතමි...
සිදුවු හැමදේ සිදුවුනේ මගෙ යහපතට සිතමින් සිත හදා ගමි.....!!!




ගිනි කන්ද ඉවසූ තරම.....මෙතෙකැයි කිව නොහැක.......
කිසි දිනෙක පුපුරා යන්නට නොසිතුවද........
අවසන......ගිනි පුපුරු සේ උණුසුම් වූ ලෝ දිය උතුරවමින් එය පුපුරා ගියාය.....


යළිදු කන්ද ගිනි කන්දක් නොවනු ඇත......
මහ මෙර සේම නොසැලී හිඳිනු ඇත.....
යළිදු ලෝ දිය සේ කඳුළු වැල් නොම ගලනු ඇත.......
ඉඳින්,
ගිනි කන්දෙහි අභාවය මෙසේ සනිටුහන් කරමි...........!!!!!!!!!!!!!


3 comments:

  1. පුපුරලා යන එක නම් හොඳ දෙයක් නෙමේ

    ReplyDelete
  2. සිදුවු හැමදේ සිදුවුනේ මගෙ යහපතට සිතමින් සිත හදා ගමි.....!!!

    aththa okayi mage akke.....oka nisa api hamadama sathutin neda akke..... hamadama sathutin inna ada wage...:D

    ReplyDelete